Jeśli chcesz złożyć reklamację - kliknij w przycisk powyżej, wydrukuj i wypełnij formularz i dołącz do paczki.
Reklamacje: zgodność towaru z umową / wady
Jesteśmy zobowiązani dostarczyć towar bez wad. W przypadku braku zgodności towaru z umową Konsumentowi przysługują uprawnienia określone w rozdziale 5a ustawy o prawach konsumenta. Na zasadach tam określonych Konsument może żądać naprawy lub wymiany towaru niezgodnego z umową, bądź złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny towaru albo odstąpić od umowy.
Ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową ujawniony w ciągu 2 lat od jego dostarczenia, chyba że dla danego towaru określiliśmy dłuższy termin przydatności do użycia – w takim przypadku obowiązuje ten dłuższy termin.
W razie braku zgodności towaru z umową powyższe postanowienia dotyczące Konsumenta stosuje się również do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Reklamacje można składać:
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: zamowienia@coricamo.pl
- na piśmie na adres: MEGAT Dariusz Branny, ul. Grabowa 3, 43-440 Goleszów
- kontakt telefoniczny jest możliwy pod numerem telefonu: (+48) 664 084 585
Informacje dotyczące ewentualnej dodatkowej gwarancji i jej szczegółowe warunki są zawsze dołączane do produktu oraz dostępne na stronach informacyjnych sklepu internetowego.
Nasz serwis obsługi klienta jest do Państwa dyspozycji: telefonicznie lub mailowo, poniedziałek - piątek 7:30-14:30