obrazy

W każdym kolorze, w każdej formie - zarówno 2D, jak i 3D

Zestawy do haftowania obrazów haftem krzyżykowym, czyli zestawy do wyszywania obrazów, to wydrukowane na papierze wzory do haftowania z czystą kanwą i muliną, dzięki którym tworzymy haftowane obrazy o różnorodnej tematyce. Aby stworzyć haft krzyżykowy, zestaw okazuje się konieczny zarówno dla początkujących, jak i dla bardziej zaawansowanych. Jeśli brakuje Ci własnego pomysłu, poszukaj inspiracji wśród oferowanych wzorów i zestawów haftu krzyżykowego. Spróbuj swoich sił w stworzeniu obrazów przedstawiających zarówno motywy religijne, kwiatowe, jak i pejzaże, a także sceny marynistyczne. Niektóre z naszych wzorów są mniej realistyczne, podczas, gdy inne pokazują piękno tego świata i idealnie wpasowują się w każde wnętrze. Jeśli znudziły ci się zestawy do wyszywania w 2D, wybierz wzór przedstawiający tarczę zegara, żeby później móc na nim jedynie umieścić wskazówki. Następnie wkrocz w trójwymiarowy świat sztuki, gdzie prawdziwe dzieła stworzą Twoje ręce, a nie drukarka 3D. Posiadając zestaw do wyszywania, stworzysz nawet poduszki, które nadadzą się zarówno do salonu, jak i do sypialni.

Subcategories
Pokazuje 1 - 24 z 2316 elementów
Pokazuje 1 - 24 z 2316 elementów

Kiedy namalowanie własnego obrazu nie jest możliwe… wyhaftuj go!

Obrazy do wyszywania to tylko jeden ze sposobów haftowania typu krzyżykowego na kanwie. Obok poduszek, zegarów i obrusów, większą uwagę warto poświęcić obrazom, do których w niezliczonej ilości można przypisać wzory do wyszywania na płótnie. To świetna alternatywa do wydawania pieniędzy na dzieła sztuki (również te stworzone przez słynnych artystów) – dzięki wzorom do wyszywania na płótnie sam możesz stworzyć prawdziwe obrazy oparte na przeróżnych wzorach. Obrazy do wyszywania, które znajdziesz w naszej ofercie, różnią się nie tylko rozmiarem (od kilku centymetrów nawet do długości 60 cm!), ale także ceną, różną ilością kolorów i wieloma motywami przewodnimi. Nieważne, co wybierzesz, w każdym z naszych zestawów znajdziesz kanwę (czystą, często bawełnianą w 100% lub plastikową), igłę oraz wzór na który nałożysz mulinę (oferowaną w całej palecie kolorów!). Sukces murowany, a raczej „wyszywany”.

Od kwiatowych łąk po lasy elfów

W naszej ofercie znajdziesz wzory do wyszywania na płótnie wszelkiego rodzaju. Wydawać się może, że wzór kwiatowy będzie jednym z łatwiejszych do wyhaftowania. Na pewno nie spodziewasz się jednak, że obok wzorów hibiskusa, słoneczników i róż możesz wybrać obrazy do wyszywania „martwa natura”, w których rośliny połączone są z koszykami, wazami, motylami i drzwiami. Jeśli znudzą Cię kwiaty, możesz się skupić na innych elementach martwej natury. W ofercie, obok dwukolorowej „Złotej monstery”, do wyboru masz prawdziwe kulinarne przepisy do wyhaftowania, a także kieliszki, potrawy, nawet łapacze snów! Jeśli ostatnie z wymienionych w szczególności trafiło w Twój gust, skieruj swoją uwagę na etniczne obrazy do wyszywania, w tym wzory łowickie lub „Skandynawskie serce”. Obrazy do wyszywania, etniczne szczególnie pasować będą do ekologicznych wnętrz. Jeśli wciąż poszukujesz czegoś innego lub bardziej szczegółowego i wielobarwnego, wybierz wzory do wyszywania z pejzażami. Warto je połączyć z motywami marynistycznymi (statków, portów, plaż i zachodów słońca) lub z postaciami (chociażby z odzianymi w kolorowe ubrania przechodniami, którzy spacerują pod parasolami).

Z igłą w świecie zwierząt lub z Biblią u boku

Koneserzy i osoby o bardziej zawężonych upodobaniach również znajdą coś dla Ciebie na Coricamo. Interesują Cię tylko i wyłącznie zwierzęta? Wybierz obrazy do wyszywania ze zwierzętami! W ofercie znajdziesz zarówno coś ze świata mikro (ważki, pszczoły), jak i makro (sowy, psy, konie). Niektóre z wymienionych wzorów do wyszywania na płótnie uzupełnione są o elementy mistycyzmu, nocnej mgły, inne mają monochromatyczne barwy, na kolejnych pojawiają się ręce, podczas gdy część haftów złożona jest wyłącznie z motywów koronek – przy takiej liczbie wzorów do wyboru obrazy do wyszywania ze zwierzętami stają się odpowiednie dla każdego! Jeśli zamiast zwierząt zamierzasz skupić się na motywach, które nawiązują do twojego światopoglądu i wiary, wybierz obrazy do wyszywania religijne. Wiele z nich to wzory zdjęte wprost ze słynnych ikon lub obrazów, a nawet z portretów papieża. Nieważne, które z tych słynnych przedstawień wybierzesz, będą one świetnymi prezentami od serca na komunię lub chrzciny. To tylko kilka z naszych ulubionych propozycji – a jest ich znacznie więcej!