Pomoc

W przypadku jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt:

MEGAT Dariusz Branny

ul. Grabowa 3

Goleszów, 43-440


zamowienia@coricamo.pl


Telefon: (+48) 664 084 585



1. „Moje konto zniknęło” - wiele razy robiłam zakupy na Waszym sklepie, teraz nie mogę się zalogować, co się stało?

Wraz ze zmianą szaty graficznej sklepu, zmieniło się całe jego zaplecze. Oznacza to, że niestety nie udało się przenieść z poprzedniej wersji sklepu: danych do logowania, systemu rabatowego, oraz zakupionych wzorów online. Dlatego KONIECZNA jest ponowna REJESTRACJA w naszym sklepie.
Potrzebujesz do tego :
→ adres e-mail, który jednocześnie stanie się Twoim loginem
→ Hasło, które możesz utworzyć we własnym zakresie

Po zarejestrowaniu się na stronie naszego sklepu, możesz swobodnie dokonywać zakupów.

2. Kupiłam/em wzór online, ale nie dostałam/em go na maila, jak uzyskać dostęp do wzoru?

Wzory online, które możesz zakupić w sklepie CORICAMO, są udostępniane na Twoim koncie zaraz po zaksięgowaniu płatności. Jeśli dokonałeś zakupu bez rejestracji, nie mieliśmy możliwości udostępnienia wzoru. Jeśli chcesz uzyskać do niego dostęp, zgłoś to naszym pracownikom za pośrednictwem formularza w zakładce KONTAKT, dzwoniąc pod numer 664 084 585 lub wysyłając wiadomość na adres e-mail: zamowienia@coricamo.pl. Nasi pracownicy przekształcą Twoje tymczasowe konto „gość” w stałe konto „klient”. W ten sposób uzyskasz dostęp do wzorów. Wzory online nie są wysyłane na maila.

3. Przed zmianą strony internetowej kupiłam/em wzory - jak mogę je teraz odzyskać?

Wzory online, które zostały zakupione przed zmianą sklepu dostępne są w zakładce „Moje wcześniej zakupione wzory”. Zakładka ta znajduje się w „Moje menu”. Aby uzyskać do nich dostęp zaloguj się wg danych ze starego sklepu (login i hasło, którego używałeś w starym sklepie)

4. Mam problem w robieniu zakupów w nowym sklepie. Jak najłatwiej wyszukać produkty?

Aby wyszukać produkt możesz:

a. Korzystać z bocznego menu. Np. Haft krzyżykowy → Zestawy do haftu liczonego → obrazy → kwiaty. Otworzy się nam zakładka w której znajdują się wszystkie wzory z motywem kwiatowym.

b. Korzystać z wyszukiwarki, która znajduje się obok napisu CORICAMO. W tym celu wystarczy wpisać KOD PRODUKTU (Indeks) lub nazwę. W ten sposób na stronie wyświetlą się wszystkie produkty związane z wyszukiwaną frazą.

Produkt możemy zakupić klikając w zielony koszyk lub wejść na szczegóły produktu, wybrać ilość sztuk i kliknąć dodaj do koszyka. Jeśli chcemy wybrać kolejny produkt, należy kliknąć w KONTYNUUJ ZAKUPY.
Jeśli w naszym koszyku znajdują się już wszystkie produkty które chcieliśmy zakupić należy kliknąć PRZEJDŹ DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA (u góry z prawej strony) i postępować zgodnie z poleceniami (w kolejnych krokach będzie można wybrać sposób dostawy i płatności). Przy wypełnianiu danych adresowych należ pamiętać aby podać numer domu lub mieszkania.

5. Jak zakupić pojedyncze motki muliny?

Aby zakupić poszczególne motki muliny należy kolejno rozwinąć poszczególne kategorie w bocznym menu:

AKCESORIA I MATERIAŁY → HAFT → MULINY a następnie wybrać producenta (ARIADNA, DMC lub MADEIRA)

Na stronie wyświetli się obrazek ze wzornikiem mulin, należy kliknąć w niego aby otworzyć stronę, na której wybierzesz konkretne kolory.

Kolory mulin możesz wyświetlić rozwijając znajdujący się z prawej strony pasek (biały odwrócony trójkąt na szarym tle).
Aby wybrać potrzebne kolory możesz:

1. Przewijać pasek w dół lub górę i wybierać w ten sposób z listy kolor, który chcesz zamówić.
2. Po rozwinięciu paska, wpisać na klawiaturze konkretny numer np. 310 i zatwierdzić klawiszem ENTER. W ten sposób otworzy się strona z tym konkretnym kolorem.

Wybieramy ilość motków, klikamy klawisz DODAJ DO KOSZYKA, otworzy się okno z wybranym produktem, następnie klikamy klawisz KONTYNUJ ZAKUPY i wybieramy następny kolor.

Po wybraniu wszystkich produktów klikamy PRZEJDŹ DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA.

6. Jaki jest czas realizacji zamówienia/dostawy?

Czas realizacji zamówienia określa ilość dni, jaka jest niezbędna by przygotować paczkę do wysyłki. Wynosi on od 2 do 7 dni dla wszystkich dostępnych produktów oraz 14 dni dla produktów oznaczonych jako NA ZAMÓWIENIE

Ponieważ wszystkie produkty CORICAMO są przygotowywane pod zamówienia klienta, często nie jesteśmy w stanie w tym samym dniu, w którym przyjmujemy Twoje zamówienie nadać paczki. Wynika to z tego, że każdy z tych towarów jest przez nas produkowany (nadruk na kawie/aidzie, złożenie zestawów).

Zamówienia są realizowane według kolejności zgłoszeń.

Czas dostawy:

Dostawy realizujemy za pomocą Poczty Polskiej, Paczkomatów, Kuriera GLS

Czas dostawy dla wybranych przewoźników:

Poczta: ok 3 dni
Paczkomaty: 1-2 dni jeśli
Kurier GLS: 1-2 dni

Nasi pracownicy starają się aby maksymalnie jak to możliwe przyspieszać wysyłkę Twojego zamówienia. Niestety w okresach świątecznych bardzo często przewoźnicy opóźniają dostawy.

7. Jaki jest koszt dostawy?

W przypadku kiedy płacisz za swoje zamówienie za pośrednictwem: Dotpay, PayPal, PayU przelew na konto:
Poczta Polska: 7,90 zł
Odbiór w punkcie: 6,90 zł
Paczkomat: 8,90 zł
Kurier GLS: 10,90 zł

Jeśli chcesz dokonać płatności przy odbiorze:

Poczta polska 9.90 zł - 7.90 zł koszt dostawy + 2.00 zł opłata za pobraniem
Kurier GLS 12.90 zł - 10.90 zł koszt dostawy + 2.00 zł opłata za pobraniem
Opłata za pobraniem możliwa jest jedynie na terenie Polski.

8. Dokonałam/em płatności przez PayPal, z mojego konta pieniądze zostały pobrane, ale na stronie sklepu otrzymałam/em informacje o braku płatności.

Niestety jest to błąd pojawiający się z płatnościami PayPal. Jeśli pieniądze zostały pobrane z Twojego konta, oznacza to, że musiały one zostać przekazane na nasz rachunek. Wszystkie płatności za zamówienia kontrolowane są przez naszych pracowników. W razie braku płatności zostaniesz o tym poinformowany za pośrednictwem poczty elektronicznej. Sam również możesz skontaktować się z naszymi pracownikami, aby uzgodnić, czy płatność została przyjęta.

9. Jaka jest różnica między kanwą z nadrukiem a aidą z nadrukiem? Nie wiem, który produkt wybrać.

Kanwa i aida z nadrukiem różnią się gęstością oczek. Kanwa ma 44 oczka na 10 centymetrów, powinno wyszywać się ją 6 nitkami (pełna nić z motka). Aida zaś posiada gęstość 54 oczka na 10 centymetrów i należy ją wyszywać 3 nitkami w tym celu dzielisz nitki w mulinie na pół). Im większa gęstość kanwy, tym mniejszy obraz. Do każdej gęstości kanwy dedykowane są również określone grubości igieł. O wszystkim możesz przeczytać w kursie haftu krzyżykowego dostępnym na naszej stronie internetowej. Znajdziesz tam również inne kursy, które serdecznie polecamy.

10. Podstawowe produkty i oznaczenia firmy Coricamo

W - wzór online udostępniany na Twoim koncie
GC/GU - kolorowy wzór graficzny drukowany w formacie A4
K - kanwa z nadrukiem, gęstość oczek 44/10
AN - Aida z nadrukiem, gęstość oczek 54/10
Z - zestaw z muliną - zawiera czystą aidę (54/10), mulinę Madeira, kolorowy wzór graficzny, igłę
ZN- zestaw z nadrukiem i muliną - zawiera aidę z nadrukiem (54/10), mulinę Madeira, kolorowy wzór graficzny, igłę
ZI - zestaw z muliną i koralikami - zawiera czystą Aidę (54/10), mulinę Madeira, koraliki Preciosa kolorowy wzór graficzny, igłę
ZGR - zestaw z muliną, zegarem i ramką - zawiera czystą Aidę (54/10), mulinę Madeira, kolorowy wzór graficzny, igłę, mechanizm zegarowy, ramkę drewnianą
ZU - zestaw użytkowy - zawiera czystą Aidę (54/10), mulinę Madeira, kolorowy wzór graficzny, igłę, serwetkę, bieżnik, obrus lub inny dodatek zależny od wzoru 
ZWS - zestaw wstążeczkowy - zawiera: tkaninę (len), wstążeczki, kolorowy wzór graficzny, igłę
M - komplet muliny Ariadna
MD - komplet muliny DMC

11. Gdzie znajdę program umożliwiający znalezienie zamienników mulin różnych firm?

Mulinę np. DMC można zamienić na Ariadnę w programie, który można znaleźć pod tym linkiem:

ZAMIENNIK MULINY

12. Czy mogę samodzielnie przerobić swoje zdjęcie na wzór do haftu krzyżykowego?

Własne zdjęcie lub obraz można przerobić na wzór, korzystając z programu, który można znaleźć pod tym linkiem:

WZÓR ZE ZDJĘCIA

Można również przesłać do nas zdjęcie na adres: zamowienia@coricamo.pl, a my przerobimy je odpłatnie na haft krzyżykowy zgodnie z Państwa życzeniem.

13. Czy mogę samodzielnie przerobić tekst na wzór do haftu krzyżykowego?

Dowolny tekst można przerobić na wzór, korzystając z programu, który można znaleźć pod tym linkiem: 

KREATOR TEKSTU


© 2018 Coricamo | All rights reserved | Design by PRESTAPREMIUM