Niedostępny produkt? Mamy kilka rozwiązań

Funkcja: Powiadom mnie o dostępności

Większość zestawów do haftu lub akcesoriów, które są w sklepie niedostępne, zamawiane są regularnie. Tak więc jednego dnia produkt może być niedostępny, a następnego mamy go już w sprzedaży. Można oczywiście sprawdzać dostępność produktów wchodząc codziennie na naszą stronę, ale to czasochłonne zajęcie. Aby ułatwić Państwu zadanie wprowadziliśmy funkcję powiadamiania o dostępności.

Wystarczy kliknąć na produkt i na przycisk Powiadom mnie o dostępności, a następnie wpisać swój e-mail w odpowiednim polu (zalogowani klienci nie muszą wpisywać adresu e-mail). Kiedy wzór będzie już dostępny w sklepie otrzymają Państwo powiadomienie mailowe, że właśnie pojawił się w sklepie i można go kupić.


Zamówienie produktu drogą mailową

Jeśli zestaw długo nie pojawia się w sklepie, oznacza to, że nie jest regularnie zamawiany, ale oczywiście, jeśli to możliwe, można go zamówić. W takim przypadku prosimy o maila z informacją o chęci zakupu takiego zestawu. Wystarczy wysłać na adres zamowienia@coricamo.pl krótkiej informacji:

Interesuje mnie zakup np. Zestawu do haftu ALI 2-40. Obecnie jest niedostępny. Czy można go zamówić?

Otrzymają Państwo informację, czy produkt może zostać zamówiony i ewentualnie kiedy można się spodziewać dostawy.


Zamówienie produktu drogą telefoniczną

Można również zamówić produkt drogą telefoniczną dzwoniąc na nr telefonu (+48) 664 084 585.