5 pomysłów jak tanio i szybko udekorować haftem dom i prezenty na Święta Bożego Narodzenia

Zastanawiasz się, jakie dekoracje wybrać w tym roku, aby Twój dom i prezenty emanowały świątecznym klimatem.  Zapraszamy do zainspirowania się poniższymi propozycjami, które znajdziesz w naszym sklepie www.coricamo.pl.
Twój dom może wyglądać pięknie, przy niewielkich wydatkach. A każdy z gości zachwyci się własnoręcznie wyhaftowanym drobiazgiem.

Oto 5 pomysłów, jak z CORICAMO ozdobić haftem dom i prezenty na Boże Narodzenie

Świąteczne kartki i zakładki

Podaruj odrobinę krzyżykowej miłości

W świątecznym czasie kierujemy swe myśli ku bliskim. Spędzamy z nimi czas, a gdy to niemożliwe pamiętamy o nich, wysyłając świąteczne życzenia. Kiedy są uwiecznione na własnoręcznie wyhaftowanej kartce lub zakładce, nabierają na wartości i znaczeniu. Sprawiają ogromną obopólną radość. Takie życzenia przechowujemy na wieczną pamiątkę. 

Zestawy do haftu kartki - tutaj

Zestawy do haftu zakładki - tutaj

Wzory graficzne kartki - tutaj

Akcesoria - różne kolory kartek i zakładek - tutaj

Świąteczne bombki i zawieszki na choinkę

Świąteczny klimat - choinka w blasku haftu

Dziś już nie wyobrażamy sobie Świąt  Bożego Narodzenia bez świątecznego drzewka. Choinka, podobnie jak świąteczny stół, zawsze miała swoje szczególne miejsce w naszych domach.W zachwyt wprawimy domowników i gości, gdy zawiesimy na niej bombki i bombeczki zdobione świątecznymi haftami.

A uciechą, nie tylko najmłodszych, będą kolorowe zawieszki - ozdoby choinkowe wyhaftowane na kanwie plastikowej. Piękne kolory i ciekawe wzory nie jednego wprawią w świąteczny nastrój.

Zestawy do haftu - tutaj

Wzory graficzne - tutaj

Akcesoria - kanwa plastikowa - tutaj 

Duże bombki świąteczne

Okno - przytulny kącik oczekiwania na pierwszą gwiazdkę

Wyczekiwanie na pierwszą gwiazdkę... na myśl przychodzą czasy dzieciństwa, kiedy to z nosem przyklejonym do szyby, w pełnym napięcia oczekiwaniu wypatrywało się pierwszej gwiazdki! Okno pięknie ozdobione zieloną girlandą ze świątecznymi bombkami, czy stojącym na parapecie stojaczkiem z bombeczką, skróci czas oczekiwania na pierwszą gwiazdkę i uprzyjemni spoglądanie w niebo.

Zestawy do haftu - tutaj

Wzory graficzne - tutaj

Akcesoria - bombka styropianowa - tutaj

Stojak dekoracyjny - tutaj

Świąteczne i zimowe obrazki

Dekoracje ścienne

Z pewnością wszyscy zgodzimy się z tym, że ściany naszego gniazdka to jedne z najwspanialszych galerii domowych. Wielokrotnie zatrzymujemy się i spoglądamy na te misternie wyhaftowane wzory, owoc pracy naszych rąk, bądź cenny podarunek wyhaftowany na specjalną ważną okazję. Wprawiają nas w zachwyt, chwilę zadumy, a także niejednokrotnie przywołują ciepły uśmiech na twarzy. Warto zatem, aby na czas Bożego Narodzenia nasze ściany udekorowane były pięknymi zimowymi i świątecznymi wzorami do haftu. 

Zestawy do haftu - tutaj

Wzory graficzne - tutaj

Ramki, ramkotamborki - tutaj

Obrusy, bieżniki i serwetki

Świąteczny zapach na stole z haftem

Stoły, stoliczki, a na nich obrusy, obrusiki, długie bieżniki i serwetki w świątecznym wydaniu haftu. Wieczerza Wigilijna, śniadanie Bożonarodzeniowe, to te ważne momenty, kiedy nasz pięknie ozdobiony stół jest w centrum uwagi, a na nim wyśmienite potrawy oraz przepyszne smakołyki. To wyjątkowy czas, warto go uświetnić własnoręcznymi haftami, które wprawią w podziw nawet największego smakosza potraw.

Zestawy do haftu obrusy, bieżniki, serwetki - tutaj

Wzory graficzne obrusy, bieżniki, serwetkitutaj

Akcesoria: obrusy, bieżniki, serwetki - tutaj

Udekoruj swój dom i podaruj bliskim coś wyjątkowego, coś od serca, kawałek Twojej pasji.

Z Coricamo nie zabraknie Ci świątecznej inspiracji by sprawić przyjemność i radość tym, których kochasz. 

Pudełko prezentowe - tutaj

Więcej inspiracji znajdziesz www.coricamo.pl.